torsdag 19 januari 2012

Hej



Vaknade i morse å tänkte nu är febern borta, men ack så fel den va kvar så då blir det ingen promenix i dag heller.........suck

Startade morgonen med att äta mina 2 hård kokat ägg vatten och 3 koppar kaffe kanske lite mycket kaffe men men.

Till lunch åt jag gårdagens rester.
Nu ska jag göra ost kex som jag ska ha till cesarsalladen vi ska äta lite senare.


Så här gör ni ostkex:

1 ost tex parmesan, hushållsost grev

Sätt ugnen på 200 grader. riv hela osten i en skål. Lägg ut små högar på plåt med bakplåtspapper. Grädda på mitt falsen i ca 10 minuter eller grädda tills de är så bruna som du vill ha de. Låt svalna.......

Extra festligt kan du ha olika röror till....

                                                         Lycka till Jessica


OBS Ni glömde väl inte ställa er på vågen igår när vi startade tjohooo tjockis;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar